loading...
دانلود آهنگ | سایت بهترین آواز
BehtarinAvaz بازدید : 23 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

لینک کمکی

 

 

متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام شهید

تو سر عشق جونتو دادی

سر حسی که داشتی با من

تو تموم وجود منی تو رو کشتم

منو شهید کنن

تو که رفتی تمام دنیا رفت

گم شدم تو حجوم …

من یه عمره پی خودمم

هر روز توی خاکستر تو میگردم

من نبودم میون اون اتیش

تا خودم رو برات حلاک کنم

تو واسه من شبیه دریایی

مگه میشه دریا رو خاک کنن

حالت رفتنت تو اون آتیش

مثل رفتن تو باغ میمونه

مگه چندبار زنگی کردی

که واست مردن اینقدر آسونه

که واست مردن اینقدر آسونه

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 3,699